Миронівський НВК -
Ви зайшли як: Гость, 
"Гости"

Меню сайту
Для батьків
Шановні батьки! 
У разі необхідності Ви можете звернутися з запитаннями до інспектора ювенальної превенції Миронівського ВП ГУНП України в Київській області І.І. Позднякова
за адресою: м. Миронівка, вул. Лермонтова, 20, кабінет № 34,тел.5-29-86.
В Управління КМСД МВС за електронною адресою: ditypolice@mvs.ua.
та ВКМСД ГУ: kmsdkievobl@ukr.net.
Допомога школі


Нормативні документи

Залучення коштів

Благодійний фонд "Родина"

Проект "1 учень - 1 комп'ютер"
Друзі сайту
Ми "ВКонтакті"

Блоги та сайти
вчителів НВК







Друзі сайту
Миронівська райдержадміністрація



   


 



 














 
 








Система ІСУО



Архів записів

18:34
Наша освіта

Вчителі незадоволені якістю збірників завдань підсумкових контрольних робіт

Якість рекомендованих міністерських завдань підсумкових контрольних робіт учнів 5-8 класів опинилася в центрі уваги вчителів та батьків

Час підсумкових контрольних робіт у п’ятих-восьмих класах середньої школи вже не за горами. Минулого тижня на книжковому ринку Петрівка збірники завдань підсумкових контрольних робіт істотно піднялися в ціні й коштували по сорок гривень замість обіцяних п’ятнадцяти.

Міносвіти витримує паузу. Знову ж таки обіцяних безкоштовних збірок завдань (бодай по одній на школу) і досі не видно. Учні ж разом з учителями і батьками радіють, що придбали запитання до контрольних і тепер до ночі студіюють їх. Особливо багато запитань викликають тести з історії.

"Таке враження, що той, хто їх готував, не бачив у вічі шкільних підручників з історії, - зауважує Олена Василівна, вчителька однієї з київських шкіл. - Завдання не збігаються з матеріалом у підручниках, які, до речі, затвердило Міносвіти. Діти просто в паніці..."

Один із найголовніших недоліків тестів, на думку фахівців, - надмірна увага до фактажу замість перевірки вміння учнів думати і встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, що є важливим показником розуміння історії. Особливо це стосується завдань для п’ятикласників.

"Візьмімо тему "Українська революція" - продовжує вчителька. Ви розумієте, що значить пояснити дев’яти-десятирічній дитині, що таке Центральна Рада, Директорія? Ось чому тема розглядається в підручнику оглядово. Та й предмет наш називається "Вступ до історії України", а не власне історія. А в контрольних є запитання: "Що було раніше - Директорія чи Конституція? В підручнику для п’ятого класу поняття "Директорія" взагалі немає! Натомість у пояснювальній записці до програми з історії для 5 класу зазначено мету курсу - "формування елементарних уявлень про історію як науку".

Не забуває автор "топити" учнів і запитаннями про історичні першоджерела. Наприклад, упізнати князя за його портретним описом з літопису. "За навчальним планом у нас один урок історії на тиждень, - бідкається Світлана Петрівна, вчителька сьомих класів. – Ми знайомимося з історичними джерелами-літописами, але не вивчаємо їх. Навіщо така надмірна увага до деталей? Чи не краще перевірити, як діти розуміють зміст і значення цих документів?".

Незадоволені батьки і вчителі й тим, що тести не враховують вікових особливостей учнів. Скажімо, п’ятикласникам, які ще не вивчають географії (цей предмет з’явиться лише в сьомому класі), пропонують багато завдань, пов’язаних з контурними картами.

Формулювання деяких запитань більше пасувало б контрольній у старших класах чи університеті: "Продовжте речення. Українське відродження першої половини ХІХ ст. пов’язують із такими подіями..." або "Підкресліть назви держав, які поділили українські землі в 1920-1930-х рр. Запишіть, які території України відійшли до кожної з них".

Усе це має виконати дев’ятирічна дитина, яка лише почала вивчати історію і має чотири уроки на місяць з цього предмета.

Цікавий штрих - серед сорока підручників і посібників з історії України, рекомендованих Міністерством освіти на 2010/11 навчальний рік, немає жодного, укладеного автором контрольних робіт. За якою ознакою обрали чиновники цього фахівця серед інших - тих, хто знає і програми, і підручники?

Як повідомлялося раніше, фахівці з української мови зазначають, що збірники підсумкових контрольних робіт з української мови для 5–8-х класів, рекомендовані міністерством освіти, також мають низку серйозних методологічних, методичних, наукових, тестологічних і мовленнєвих недоліків.

Нагадаємо підсумкові контрольні роботи мають бути проведені навчальними закладами в період з 10 по 20 травня за збірниками завдань, що рекомендовані Міністерством освіти і науки.

За матеріалам: Дзеркало тижня. Україна
Дата публікації: 23.04.2011

Просмотров: 856 | Добавил: Гость | Дата: 20.04.2024 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход

Категорії розділу
Новини сайту
Вшановуємо Кобзаря


Патріотичне виховання 
юного покоління

Пошук
Мова сайту
Выбрать язык / Choose language:
Russian
English
French
German
Japanese
Italian
Portuguese
Spanish
Danish
Chinese
Korean
Arabic
Czech
Estonian
Belarusian
Latvian
Greek
Finnish
Serbian
Bulgarian
Turkish
Форма входу

Міні-чат
Погода
Свята
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Ми тут
Наші контакти
08800, Україна,
Київська обл.,
м. Миронівка,
вул. Захарченка, 134
E-mail: mirzosh2@yandex.ru
mironowka-nvk@ukr.net
тел.(04574)5-71-56
Адреса сайту: //mnvk2.at.ua/
Наша кнопка
Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0