Метою проведення моніторингу є підвищення престижу педагогічної
професії та утвердження високого статусу вчителя в українському
суспільстві, йдеться в тексті документа.
Відповідальність за організацію моніторингового дослідження, що буде
здійснюватись у 2011‑2012 роках, покладено на Інститут інноваційних
технологій і змісту освіти, а безпосереднє його проведення – на обласні
інститути післядипломної педагогічної освіти.
Наказом також
створена робоча група, члени якої мають розробити інструментарій
моніторингового дослідження та надіслати відповідні матеріали ректорам
обласних ІППО.
На робочу групу також покладений обов’язок
надавати консультативну та методичну допомогу обласним координаторам
моніторингового дослідження.
Ректорам обласних ІППО доручено
забезпечити проведення дослідження та надати узагальнені матеріали щодо
результатів до 10 лютого 2012 року.
Узагальнені аналітичні
матеріали за результатами моніторингового дослідження щодо статусу та
ролі вчителя в українському суспільстві мають бути підготовлені та
розміщені на веб-сайті Інституту інноваційних технологій і змісту освіти
до 25 червня 2012 року, йдеться у тексті документа.
Зауважимо,
до складу робочої групи, яка складається переважно з працівників
Інституту інноваційних технологій і змісту освіти, не включено фахівців з
психології, соціології та представників громадських організацій.
Також незрозуміло, яким чином обласні інститути післядипломної
педагогічної освіти, основна функція яких природно полягає у підвищенні
кваліфікації вчителів мають проводити аналіз ролі вчителів у суспільстві
та як отримані результати сприятимуть підвищенню престижу педагогічної
професії та утвердженню високого статусу вчителя в українському
суспільстві.
Посилання за темою:
За матеріалами: Освіта.ua
Дата публікації: 23.11.2011