Проект "1 учень - 1 комп'ютер"
Навчальне середовище «1 учень – 1 комп’ютер»
у Миронівському НВК
Вже третій рік завдяки фінансовій підтримці Благодійного фонду соціального розвитку Миронівського району «Миронівщина» та керівника Миронівського підприємства ЗВКК Жукотанського Олександра Васильовича у нашому закладі діє експеримент з використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій в умовах навчального середовища «1 учень – 1 комп’ютер». У 2009-2010 н.р. було придбано такі технічні засоби навчання: 24 шкільних нетбуки, учительський ноутбук, комплект «Інтерактивна дошка» і безпровідна точка доступу на 25 підключень. На це Олександр Васильович через Благодійний фонд виділив дев’яносто вісім тисяч вісімсот двадцять три гривні власних коштів.
Дане обладнання необхідне для навчання з використанням можливостей інформаційно-комунікаційних технологій. Компанія INTEL Ukraine Microelectronics Ltd., Міністерство освіти та науки України, Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України уклали угоду про проведення експерименту з використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій в умовах навчального середовища «1 учень – 1 комп’ютер» у рамках всесвітньої освітньої ініціативи INTEL «WORLD AHEAD» для загальноосвітніх навчальних закладів І-ІІІ ступенів. Працюючи у цьому напрямі, діти повинні навчитися добирати та аналізувати інформацію, синтезувати нові знання, будувати ефективну комунікацію з представниками різних культур. Програма навчання в середовищі «1 учень – 1 комп’ютер» створює особистісно орієнтовані умови навчання і сприятливі умови для набуття нових знань та навичок.
Під час
такої роботи забезпечується постійний доступ кожного учня до комп’ютера та
Інтернету, щоб реалізувати модель інтерактивного та сприятливого для школяра
навчання. Робота в навчальному середовищі «1 учень – 1 комп’ютер» реалізує доступ до сучасних технологій, вдосконалення
знань, умінь та навичок використання інформаційно-комунікаційних технологій,
формування життєвих компетенцій та створення змісту електронного навчання,
підвищення якості освіти за рахунок впровадження сучасних технологій,
застосування ефективних методів навчання і оновлення змісту освіти.
Це безмежно розширює методичні можливості уроку, навчання, освіти, а вчителі можуть створювати власні конспекти уроків, спираючись на можливості інтерактивної дошки, самостійно готуючи відповідні програми, чи використовуючи готові електронні ресурси. Всі вчителі, які почали працювати з інтерактивними дошками, відзначили стрімке зростання інтересу учнів до навчання, до уроку. А відомо, що формування в учнів стійкого активного інтересу є визначальною проблемою сучасної шкільної освіти.