Шість основ
виховної діяльності
Навчання – активні форми навчання класних керівників.
Інновації – експериментально-дослідна робота.
Діяльність – організація виховного процесу.
Майстерність – діяльність класного керівника.
Творчість – позашкільна освіта.
Мудрість – діяльність шкільної бібліотеки.
Модель вихованості учнів
Учень знаючий: розвиток здібностей до самоосвіти.
Учень соціальний: соціальна адаптованість.
Учень – творча індивідуальність: розвиток позитивної «Я – концепції».
Учень культурний: культура самовираження.
Забезпечення процесу
формування вихованості
Науково-методичне забезпечення:
- семінари-конференці;
- досвід виховної роботи;
- МО класних керівників;
- динамічні, творчі групи;
- діагностика процесу вихованості;
- моніторинг вихованості.
Інформаційно-методичне забезпечення:
- методичні рекомендації;
- статті;
- посібники;
- каталоги.
Забезпечення готовності педагогів до розв’язання завдань виховання:
- реалізація плану підвищення кваліфікації;
- розробка пакету програм курсів, гуртків.
Розробка і реалізація програм розвитку виховання:
- створення моделі виховних систем;
- експериментально-дослідницька робота.
Єдиний режим виховної роботи у Миронівському НВК
Понеділок – день інформаційного спілкування
Вівторок – день доброчинних заходів
Середа – день учнівського самоврядування
Четвер – день спортивних змагань, масових заходів, колективних творчих справ
П’ятниця – день чистоти й порядку, день дозвілля