Поради читачуЗвернення до читачів бібліотеки
Дорогий друже!
Держава
витрачає багато коштiв для того, щоб ти мав пiдручник. Тож
нагадуємо про єдинi вимоги до учнiв щодо використання та збереження пiдручникiв:
- Пам’ятай, що дбайливе ставлення до книги – завдання державного рiвня.
- Одержавши пiдручники, обгорни їх, відведи їм місце на книжковій
полиці.
- Слiдкуй за чистотою книг, не читай
пiд час їжi, не бери пiдручники брудними руками.
- Не загортай cтopiнок, а
користуйся зaкладкою.
- Не роби на cтopiнкax пiдручників помiток, записiв тощо.
- Не перегинай книги під час читання.
- Не клади в
книги олiвцi, ручки, iншi товстi предмети: вiд цього рветься палiтурка.
- Слiдкуй за станом підручників, своєчасно ремонтуй їх.
- Пам’ятай: пiдручники повинні служити учням не менше 5 років, бути чистими і цiлими.
- У кiнцi навчального
року своєчасно повертай пiдручники до
бібліотеки. Їх чекають твої молодші товаришi.
- Якщо ти випадково загубив чи ненароком
зіпсував шкільний
підручник, тобі необхідно повернути до бібліотеки однойменну або рівноцінну за змістом і вартістю
книгу.
- Бережи
свого вipногo, мудрого
друга – книгу!
Вимоги до читача
- Перед
тим як розпочати читання, вибери книжку, в якій розкривається зміст матеріалу,
що ти вивчаєш.
- Пам'ятай,
що читання – одне з найважливіших занять у самоосвіті і ставитися до нього треба серйозно.
- Слід
урізноманітнювати прийоми і способи читання.
- Читаючи,
думай, шукай головне, основне, найістотніше.
- Не
поспішай, не ковтай книгу,
вдумайся в логіку і зміст того, що
ти читаєш.
- Домагайся, щоб кожне речення, кожне слово, термін, фраза були
добре зрозумілі, не залишай незрозумілого.
- Читай з
олівцем у руках, роби потрібні помітки .
- Обов'язково
конспектуй прочитане. Конспект
зберігається надовго,
прочитане забувається.
- Розпочату
роботу доводь до кінця. Не залишай книжку недочитанною
– головне може бути попереду.
- Прочитавши, обдумай, чого навчила тебе книга.
- Прочитане
спробуй пов'язати з життям, з практикою, досвідом. Добре при цьому придумати
(знайти) приклади, що підкріплюють прочитане.
- Не
забудь пов'язати те, що читаєш (вивчаєш) з раніше вивченим і уявити його в
системі знань.
- Не
поспішай кликати на допомогу інших, коли щось незрозуміло.
- Намагайся
розібратися самостійно.
- Де
потрібно – змушуй працювати і уяву.
- Читай не
тільки «зліва направо», а й повертайся до прочитаного: повторення –
найкращий засіб закріплення прочитаного.
- Навчись
критично сприймати прочитане.
- Обов'язково
ознайомся з рецензія ми і відгуками на книжку: один розум добре, а колективний краще.
- Раніше
ніж критикувати книгу, добре розберись у її змісті .
- Чужу
критику на книжку читай після того, як прочитаєш
книжку.
Чотири завдання, які
повинні бути розв'язані під
час читання.
Перше завдaння при
читанні – це зрозуміти і засвоїти
прочитаний матеріал.
Дpyre
завдання – продумати прочитане.
Третє – зробити з
прочитаного потрібні для пам'яті
виписки.
Четверте завдання – це усвідомити, чого нового навчила книжка.
|