Вчителі незадоволені якістю збірників завдань підсумкових контрольних робіт
Якість
рекомендованих міністерських завдань підсумкових контрольних робіт
учнів 5-8 класів опинилася в центрі уваги вчителів та батьків
Час
підсумкових контрольних робіт у п’ятих-восьмих класах середньої школи
вже не за горами. Минулого тижня на книжковому ринку Петрівка збірники
завдань підсумкових контрольних робіт істотно піднялися в ціні й
коштували по сорок гривень замість обіцяних п’ятнадцяти.
Міносвіти
витримує паузу. Знову ж таки обіцяних безкоштовних збірок завдань
(бодай по одній на школу) і досі не видно. Учні ж разом з учителями і
батьками радіють, що придбали запитання до контрольних і тепер до ночі
студіюють їх. Особливо багато запитань викликають тести з історії.
"Таке
враження, що той, хто їх готував, не бачив у вічі шкільних підручників з
історії, - зауважує Олена Василівна, вчителька однієї з київських шкіл.
- Завдання не збігаються з матеріалом у підручниках, які, до речі,
затвердило Міносвіти. Діти просто в паніці..."
Один із
найголовніших недоліків тестів, на думку фахівців, - надмірна увага до
фактажу замість перевірки вміння учнів думати і встановлювати
причинно-наслідкові зв’язки, що є важливим показником розуміння історії.
Особливо це стосується завдань для п’ятикласників.
"Візьмімо
тему "Українська революція" - продовжує вчителька. Ви розумієте, що
значить пояснити дев’яти-десятирічній дитині, що таке Центральна Рада,
Директорія? Ось чому тема розглядається в підручнику оглядово. Та й
предмет наш називається "Вступ до історії України", а не власне історія.
А в контрольних є запитання: "Що було раніше - Директорія чи
Конституція? В підручнику для п’ятого класу понят
...
Читати далі »