У разі необхідності Ви можете звернутися з запитаннями до інспектора ювенальної превенції Миронівського ВП ГУНП України в Київській області
І.І. Позднякова за адресою:
м. Миронівка, вул. Лермонтова, 20, кабінет № 34,тел.5-29-86.
В Управління КМСД МВС за електронною адресою: ditypolice@mvs.ua.
та ВКМСД ГУ: kmsdkievobl@ukr.net.
2 жовтня 2012 рокуосвітяни Києва розпочали святкування свого професійного свята.В Національному палаці мистецтв «Україна» відбулося міське свято «День працівників освіти».
Зі сцени одного з кращих палаців нашої
країни київських педагогів привітали Міністр освіти і науки, молоді та
спорту України Дмитро Табачник та Голова Київської міської державної
адміністрації Олександр Попов.
Під час свята Міністр Дмитро Табачник
зазначив, що гарною ідеєю було зібрати в кращому палаці України кращих
педагогів України. «Цей рік упровадження нового Державного стандарту
початкової загальної освіти. А Столичний стандарт освіти – це на крок, а
то і на два кроки вищий щабель. В Києві є те, чим пишається вся
Україна – найкращі педагоги. Всі освітяни України прагнуть брати приклад
з освітян столиці», – зазначив Дмитро Табачник. «Професія від Бога – це
вчитель, всі інші професії від вчителя», – резюмував Міністр.
За словами Голови КМДА Олександра
Попова, 2011-2012 навчальний рік для столичної освіти видався насиченим і
результативним. «Вже завершено обговорення Стандарту столичної освіти і
прийнято рішення подати його на розгляд Київської міської ради. Ми
ставимо перед собою амбітні цілі – підняти престиж професії вчителя та
столичну освіту на найвищий сучасний рівень. Це непросто, але варто їх
досягати. Я впевнений, що ви допоможете вирішити питання, пов’язані з
лобіюванням наших спільних інтересів. Адже за висловом Черчилля:
Шкільний вчитель має більше влади, ніж Прем’єр-міністр», - звернувся
Олександр Попов у своїй промові до столичних освітян. Також, він
подякував педагогам за щоденну невтомну працю та привітав з наступаючим
професійним святом.
У статті подано приклад оцінювання діяльності вчителів, які атестуються, на підставі кваліметричних вимірювань
Досвід
роботи атестаційних комісій закладів і установ освіти дозволяє
стверджувати, що вироблення чітких, ясних критеріїв оцінки атестаційних
матеріалів учителів, створення орієнтовного переліку таких матеріалів,
визначення основних принципів їх складання, розгляду й оцінювання значно
сприятимуть підвищенню ефективності атестації педагогів, дозволять
зменшити кількість непорозумінь чи конфліктних ситуацій, усунути
суб’єктивність суджень і висновків.
При цьому необхідно
зазначити, що атестаційні комісії всіх рівнів від закладу освіти до
районів (міст) і області у практичній діяльності спираються на певні
критерії оцінки роботи вчителів, що визначені на їхньому рівні, та
намагаються співвіднести ці критерії з формулюваннями кваліфікаційних
характеристик і вимог до кваліфікаційних категорій.
Вимоги до
кваліфікаційних категорій у загальному вигляді містяться в Типовому
положенні про атестацію педагогічних працівників України. Ці ж вимоги
дещо деталізовані в Кваліфікаційних характеристиках педагогічних
працівників, для яких установлені кваліфікаційні категорії.
Посадові обов’язки вчителя
Планує,
здійснює навчання, виховання учнів, сприяє становленню їх особистості.
Забезпечує умови для засвоєння ними освітніх програм на рівні
обов’язкових державних вимог. Використовує ефективні форми, методи,
засоби навчально-виховного процесу. Вивчає індивідуальні особливості
школярів, дбає про розвиток їхніх здібностей, талантів на основі
задатків та обдарувань. Проводить індивідуальну, позакласну роботу з
учнями з предм
... Читати далі »