Як підготувати відкритий урок
Поради вчителям і викладачам, які розробляють відкритий урок або виховний захід за індивідуальною програмою атестації
Підготовка відкритого заняття
Підготовка
до відкритого заняття проводиться відповідно до оптимальних вимог
методики проведення занять: аналіз змісту навчального матеріалу; аналіз
особливостей конкретного контингенту учнів на даному занятті; вибір
методів, форм і засобів навчання; короткий опис ходу заняття відповідно
до плану навчального заняття.
Вибір теми відкритого заняття
вчитель мусить робити самостійно, з урахуванням аналізу навчального
матеріалу, на якому він зможе краще показати розроблені ним
удосконалення, прийоми та методи своєї професійної майстерності,
організацію навчальної діяльності учнів на різних етапах уроку.
Починати підготовку необхідно з формулювання методичної мети відкритого заняття.
Вона повинна відображати вибрану домінуючу методику чи технологію
проведення уроку. Це допоможе найконструктивніше й об’єктивно підійти до
самоаналізу та аналізу уроку, оцінити вірність підібраних методів і
прийомів, форм організації уроку тощо.
Методичну мету відкритого заняття, як приклад, можна сформулювати таким чином:
- використання персонального комп’ютера у вирішенні практичних завдань;
- організація самостійної роботи учнів;
- активізація пізнавальної діяльності учнів на заняттях у процесі роботи з наочними посібниками та дидактичним матеріалом;
- використання групової роботи учнів у процесі вивчення нового матеріалу чи оцінювання навчальних досягнень учнів тощо.
Відповідно
до методичної мети заняття вчитель вибирає навчальний матеріал у такий
...
Читати далі »