Класне керівництво ‑ це не робота, це спосіб життя
Для справжнього вчителя його робота попри всі перешкоди є джерелом натхнення та задоволення
Якби в кабінеті у лікаря, юриста або дантиста
одночасно зібралися 30 чоловік із різними бажаннями та потребами,
а деякі, не маючи бажання там перебувати, постійно заважали б йому працювати,
а лікар, юрист або дантист (без асистента),
мав би протягом дев’яти місяців, застосовуючи всю свою майстерність,
досягати високих професійних результатів,
ось тоді, можливо, він би отримав деяке уявлення
про роботу шкільного вчителя.
Дональд Д. Куїнн, переклад з англійської
У
педагога є важка, але дуже важлива місія ‑ бути класним керівником.
Одні вважають її лише доповненням до своєї викладацької роботи, інші ‑
навпаки, найголовнішою. Як би не була важка ця діяльність, вона,
безсумнівно, потрібна дітям, оскільки основна структурна ланка у школі ‑
це клас. Саме в ньому зароджується інтерес до навчання, формуються
соціальні стосунки між дітьми.
Клас являє собою систему, яка
допомагає реалізувати турботу про соціальне благополуччя дітей,
вирішувати проблему їхнього дозвілля, згуртовувати колектив, формувати
відповідну емоційну атмосферу. Організатором діяльності учнів у класі,
координатором впливів був і залишається класний керівник ‑ як автор і як
скульптор.
...
Читати далі »