У разі необхідності Ви можете звернутися з запитаннями до інспектора ювенальної превенції Миронівського ВП ГУНП України в Київській області
І.І. Позднякова за адресою:
м. Миронівка, вул. Лермонтова, 20, кабінет № 34,тел.5-29-86.
В Управління КМСД МВС за електронною адресою: ditypolice@mvs.ua.
та ВКМСД ГУ: kmsdkievobl@ukr.net.
Поняття "Українська держава" зникло з програми з історії для 5-го класу, - експерт.
З нової програми для 5-го класу, за якою навчатимуть п’ятикласників уже з 1 вересня, зникли імена видатних українців та поняття Українська держава. Про це йдеться у статті кандидата педагогічних наук, доцента Запорізького національного університету Сергія Терно. Автор стверджує, що з навчальної програми для учнів 5-го класу з історії України, яка затверджена у 2012 році, та за якою навчатимуть учнів п’ятих класів починаючи з 1 вересня, зникли Богдан Хмельницький, Тарас Шевченко, Михайло Грушевський, Іван Франко, Леся Українка та багато інших творців української нації.
"В програмі для п'ятого класу не зазначено жодної персоналії в жодній із частин. Перше знайомство з історією України в школі постає без історичних постатей, що взагалі є нонсенсом", - наголошує Сергій Терно.
Він також зазначає, що нова програма з історії для 5-го класу дуже ущільнена. "Замість п’ятьох тем - лише три розділи. Кількість годин залишилася без змін (35), але здійснено суттєвий перерозподіл часу на висвітлення славетних та знакових сторінок історії України. Картина видається більш ніж жахливою: замість 27 годин на вивчення доленосних подій української історії за старою програмою п'ятикласникам відтепер доведеться опановувати їх лише протягом 12 годин", - пише Сергій Терно.
Крім того змінено й формулювання в програмі для 5-го класу: замість "Київської держави" - "київські князі"; замість "Козацької республіки та Української козацької держави" - "Українське козацтво у битвах і походах"; замість "Відродження Української держави в 1917-1920 рр." - "Українці в революції 1917-1920 рр." тощо.
"Отже зникає поняття "Українська держава", натомість постають окремі знеособлені фігури князів, козаків тощо. Не менш значущим для розгляду є подання подій
... Читати далі »
Найгостріший спосіб або спроба вирішення виникаючих протиріч у поглядах, інтересах або цілях наших спільних взаємин може викликати конфлікт. І добре, коли цей конфлікт можна вирішити мирним, дипломатичним шляхом. Коли це перестає бути можливим, більш того, ситуація стає вкрай загрозливою для обох сторін, виникає необхідність силового рішення проблеми. Це на жаль властиво як для простих людських взаємин, так і для відносин між цілими спільнотами, державами. Як і окремо взята людина, устрій держави не відрізняється. У будь-якої держави є свій напрямок, свій світогляд, свої сили, коло друзів і критиків, ряд доступних ресурсів, які вона спрямовує на ті чи інші потреби. У кожної держави є своя армія, яка переважно використовується для захисту цього суспільства від небажаних загроз, в слідстві яких може виникнути важка або невиправна шкода державності, або її народу. Але як бути, коли держава, з тих чи інших причин, обмежена в силах і засобах, а конфліктна ситуація розпалюється з загрозливою силою? У слав’ян існує одна мудрість, яка на російський мові звучить так: «не имей 100 рублей, а имей 100 друзей». Ця мудрість не виникла з вуст поетів чи прозаїків. Це просте народне спостереження. Багато хто з нас, з нагоди, активно використовують цю мудрість, так як допомога друзів може виявитися досить до речі, особливо в тих випадках, коли нам може загрожувати реальна фізична небезпека. Так і держави між собою іноді вдаються до допомоги своїх небайдужих сусідів, товаришів або відвертих друзів. Тих, хто на практиці реаліз
... Читати далі »