У разі необхідності Ви можете звернутися з запитаннями до інспектора ювенальної превенції Миронівського ВП ГУНП України в Київській області
І.І. Позднякова за адресою:
м. Миронівка, вул. Лермонтова, 20, кабінет № 34,тел.5-29-86.
В Управління КМСД МВС за електронною адресою: ditypolice@mvs.ua.
та ВКМСД ГУ: kmsdkievobl@ukr.net.
Чорнобильська атомна електростанція, 26 квітня 1986 року, — планове виключення реактора, що тривало 20 секунд, здавалося звичайною перевіркою електрообладнання. Проте через декілька секунд в результаті різкого стрибка напруги стався хімічний вибух, в результаті якого в атмосферу викинуто близько 520 небезпечних радіонуклідів. Вибух був настільки потужним, що забруднення розповсюдилося на значні ділянки території Радянського Союзу, які наразі входять до складу Білорусі, України та Росії. За
... Читати далі »
У рамках проведення фестивалю ранкової зарядки «Рух заради здоров'я» у нашому НВК відбулися різноманітні заходи. Кожен учнівський колектив мав зацікавити всіх оригінальністю проведення ранкової зарядки, вибравши будь-яке для цього місце. Усім класом на свіжому повітрі люблять робити зарядку школярі 5-Б.
Днями активістки учнівського парламенту «Імпульс» Ангеліна Омельченко (8-А клас) та Ольга Бондаренко (9-Б клас) провели для учнів 3-Б класу майстер-клас, присвячений Дню матері, який згодом будуть відзначати в нашій Україні. Відрадно, що майже всі третьокласники опанували мистецтво виготовлення своєрідних, незвичайних, неповторних листівок. Ними діти порадують своїх матусь у святковий день.
Президент учнівського парламенту "Імпульс" Миронівського НВК Антон Ільїчов турбується про морально-духовний мікроклімат в учнівських колективах. Конфлікти, що часто виникають серед школярів, потребують врегулювання мирним шляхом. Саме цьому питанню був присвячений тренінг, що відбувся в 9-Б класі. Ільїчов Антон презентував учням свою науково-дослідницьку роботу з філософії, що присвячена конфліктам у группах. Робота старшокласника була високо оцінена на обласному етапі конкурсу-захисту МАН України. Під час тренінгу старшокласники більше ознайомилися не лише зі стратегіями вирішення конфліктів, а й з причинами їх виникнення. Як показують дослідження, після проведеного тренінгу учні, як правило, намагаються не вступати в конфліктні ситуації. На завершення тренінгу учні намалювали кошик, у який поклали ті лідерські якості, що найбільш необхідні для їхнього подальшого розвитку. Тепер вони матимуть його завжди з собою та не будуть конфліктувати.