Інтерактивний навчальний курс "Коріння", розроблений Іриною Фрідман,
учителем історії та географії київського Технологічного ліцею, визнали
одним із найбільш інноваційних проектів у Європі. Він увійшов до трійки
найкращих у номінації "Вчитель як новатор і агент змін". Вивчення
предметів за електронними зошитами, відвідування історичних місць,
створення відеофільмів та презентація проектів у класі – так виглядає
цей навчальний курс.
Всього у форумі Microsoft "Партнерство в
навчанні", що пройшов у Лісабоні в березні, взяло участь понад 250
педагогів із 40 країн Європи. З понад 80 представлених проектів 24
отримали нагороди за інноваційне використання технологій у класі. Усі
переможці представлять свої країни восени на міжнародному форумі в
Афінах.
Проект Ірини Фрідман використовує інформаційні
технології для вивчення історії та географії, проте її підхід може
застосовуватися і в інших предметах.
"Перевагою проекту "Коріння" є можливість інтеграції відразу декількох предметів – всесвітньої історії, історії України, зарубіжної
літератури і, звичайно ж, інформаційних технологій. Проект також
залучає в процес не тільки вчителів і учнів, а й батьків. Щорічно проект
вдосконалюється, додаються нові методи роботи, використовуються
додаткові технології. Зараз ми створюємо новий робочий зошит, що охоплює
Білорусь і Литву", – розповідає про проект Ірина Фрідман.
Крім
цього, спілкування з іншими учасниками на форумі дозволило дізнатися
більше про використання технологій в освіті, а також дало кілька ідей
для нових проектів, додає вона.
У київському Технологічному
ліцеї, інформаційні технології – вже невід’ємна частина освітнього
процесу. У 2010 році ліцей став першою українською школою, яка бере
участь у міжнародній програмі Microsoft для шкіл-новаторів, мета якої –
поширення комп’ютерних навичок серед школярів. В ліцеї також
закінчується робота над створенням освітнього порталу на платформі
SharePoint, і скоро електронний зошит і підручник будуть
використовуватися всіма класами.
"Інноваційні вчителя активно
використовують інформаційні технології і демонструють нові підходи до
навчання. Вони розвивають в учнів такі важливі навички як спільна робота
над завданнями, критичне мислення, вміння працювати з комп’ютером.
Знання комп’ютера сьогодні вже стоїть нарівні зі знанням азів математики
або граматики. Це – невід’ємна частина підготовки молоді до
майбутнього, адже вже сьогодні більше половини робочих місць вимагають
знання комп’ютера, а через кілька років ця частка буде більше 90%", –
підкреслює Яна Курченко, менеджер програми "Партнерство в навчанні"
компанії "Майкрософт Україна".
За матеріалами: Освіта.ua
Дата публікації: 18.04.2012