Миронівський НВК -
Ви зайшли як: Гость, 
"Гости"

Меню сайту
Для батьків
Шановні батьки! 
У разі необхідності Ви можете звернутися з запитаннями до інспектора ювенальної превенції Миронівського ВП ГУНП України в Київській області І.І. Позднякова
за адресою: м. Миронівка, вул. Лермонтова, 20, кабінет № 34,тел.5-29-86.
В Управління КМСД МВС за електронною адресою: ditypolice@mvs.ua.
та ВКМСД ГУ: kmsdkievobl@ukr.net.
Допомога школі


Нормативні документи

Залучення коштів

Благодійний фонд "Родина"

Проект "1 учень - 1 комп'ютер"
Друзі сайту
Ми "ВКонтакті"

Блоги та сайти
вчителів НВК







Друзі сайту
Миронівська райдержадміністрація



   


 



 














 
 








Система ІСУО



Архів записів

08:51
Освіта

Потреба сьогодення


ХXI вік оголошено Радою Європи століттям поліглотів. Як вивчати дві іноземні мови у школі

Сьогодні саме життя дає новий імпульс до міжнародної взаємодії, створюючи передумови для модернізації національних систем мовної освіти. У даний час фахівці, які розробляють основні положення методики навчання другої іноземної мови, керуються рекомендаціями, сформульованими Радою з культурної співпраці Ради Європи у сфері сучасних мов, що знайшли своє віддзеркалення у фундаментальному документі "Le Cadre europeen commun de reference роur les langues: apprendre, enseigner, evaluer" (CECR).

Мовна політика Ради Європи спрямована на збереження й розвиток європейської культурної та мовної спадщини, стимулювання європейців до вивчення мов, розширення повсякденних і ділових контактів різного рівня, що повинно сприяти утвердженню таких принципів мирного співіснування, як взаєморозуміння, терпимість, пошана, і, як наслідок, привести до стабільності та покращення соціального клімату в Європі й у всьому світі.

Виходячи з цього, головною метою навчання як першої, так і другої іноземної мови в середній школі стає розвиток в учнів здатності та готовності до міжкультурного спілкування. Якість і глибина міжкультурного спілкування залежать від ступеня сформованості іншомовної комунікативної компетентності та всіх її складових (лінгвістичної, соціолінгвістичної та прагматичної).

Основним орієнтиром і критерієм у цьому питанні служить загальноєвропейська система рівнів володіння іноземною мовою (від елементарного до вільного), що містить докладний опис комунікативних умінь у всіх видах мовної діяльності для кожного етапу.

Читати далі...

Просмотров: 783 | Добавил: Гость | Дата: 25.04.2024 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход

Категорії розділу
Новини сайту
Вшановуємо Кобзаря


Патріотичне виховання 
юного покоління

Пошук
Мова сайту
Выбрать язык / Choose language:
Russian
English
French
German
Japanese
Italian
Portuguese
Spanish
Danish
Chinese
Korean
Arabic
Czech
Estonian
Belarusian
Latvian
Greek
Finnish
Serbian
Bulgarian
Turkish
Форма входу

Міні-чат
Погода
Свята
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Ми тут
Наші контакти
08800, Україна,
Київська обл.,
м. Миронівка,
вул. Захарченка, 134
E-mail: mirzosh2@yandex.ru
mironowka-nvk@ukr.net
тел.(04574)5-71-56
Адреса сайту: //mnvk2.at.ua/
Наша кнопка
Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0