У разі необхідності Ви можете звернутися з запитаннями до інспектора ювенальної превенції Миронівського ВП ГУНП України в Київській області
І.І. Позднякова за адресою:
м. Миронівка, вул. Лермонтова, 20, кабінет № 34,тел.5-29-86.
В Управління КМСД МВС за електронною адресою: ditypolice@mvs.ua.
та ВКМСД ГУ: kmsdkievobl@ukr.net.
Сім’я
– є однією з найдавніших і стійких соціальних спільностей. Історія
розвитку сім’ї нерозривно зв’язана з історією розвитку суспільства,
народу, країни. Її сьогодення і майбутнє пов’язане з сьогоденням і
майбутнім людства.
Все, що є в нашому характері, все, що ми беремо з собою в своє доросле і
самостійне життя, – закладено в нас перш за все в сім’ї, в години
сімейного спілкування, сімейного дозвілля. Звичайно, світ людини
формують і школа, і вулиця, і театр, і книга... Але саме сім’я є тим
первинним середовищем, де проходить становлення особистості, де ми
дістаємо перші відомості про багатообразність і складність оточуючого
нас світу, про добро і зло, де формуються наші звички і вміння, наші
погляди і життєві плани, потреби і здібності. В сім’ї розвивається вся
гама наших емоцій і почуттів, через сім’ю ми засвоюємо соціальний
досвід, переймаємо традиції. Саме в сім’ї йде непростий процес виховання
переконань, вимогливості до себе й інших, милосердя і співчуття до
людини.
Спілкування
з найближчими людьми духовно звеличує нас, зміцнює віру в себе,
впевненість у правильності вибраної життєвої позиції, всиляє життєвий
оптимізм, відкриває в людині кращі душевні якості.
Сім’я завжди буде основою життя людини, джерелом її щастя. Батьки
щасливі дітьми, діти щасливі батьками – такий природний взаємозв’язок.
Душевна близькість дітей і батьків – це і є багатство сім’ї. Для кожної
матері, для кожного батька найбільше щастя в житті – побачити своїх
дітей
... Читати далі »
Визначено кращі університети України за версією Міносвіти
Міністерством освіти визначений рейтинг вищих навчальних закладів за результатами їх діяльності у 2012 році
У профільному відомстві зазначають, що національна система рейтингового оцінювання є складовою моніторингу вищої освіти.
За
визначенням розробників рейтингу, головними ознаками престижності
університету є ефективні дії вищого навчального закладу, спрямовані на
досягнення успішності, досконалості та конкурентоспроможності на ринку
освітніх послуг та ринку праці, а також новаторство та вміння фокусувати
зусилля на реалізацію та досягнення тактичних та стратегічних цілей.
Ключовим
моментом є результативність діяльності університету, яка визначається
якістю випускників та їх працевлаштуванням на ринку праці, професійною
компетентністю та рівнем кваліфікації, конкурентноздатністю, мобільністю
та захищеністю на ринку праці.
У профільному відомстві
наголошують, що рейтинг Міністерства освіти і науки має певні
особливості та відмінності, а саме: систему формують усі вищі навчальні
заклади ІІІ-ІV рівнів акредитації, рейтинг формується на підставі
первинної інформаційної бази, що надається суб’єктами ранжування,
базується в основному на статистичних даних і підлягає контролю якості
тощо.
Змістовна складова системи ранжування ґрунтується на
рейтингових індикаторах, які формують структуру критеріїв рейтингу за
основними напрямами діяльності: "Міжнародна активність", "Якість
контингенту студентів", "Якість науково-педагогічного потенціалу",
"Якість наукової та науково-технічної діяльності", "Ресурсне
забезпечення".
ХXI вік оголошено Радою Європи століттям поліглотів. Як вивчати дві іноземні мови у школі
Сьогодні саме життя дає новий імпульс до міжнародної взаємодії,
створюючи передумови для модернізації національних систем мовної освіти.
У даний час фахівці, які розробляють основні положення методики
навчання другої іноземної мови, керуються рекомендаціями,
сформульованими Радою з культурної співпраці Ради Європи у сфері
сучасних мов, що знайшли своє віддзеркалення у фундаментальному
документі "Le Cadre europeen commun de reference роur les langues:
apprendre, enseigner, evaluer" (CECR).
Мовна політика Ради Європи
спрямована на збереження й розвиток європейської культурної та мовної
спадщини, стимулювання європейців до вивчення мов, розширення
повсякденних і ділових контактів різного рівня, що повинно сприяти
утвердженню таких принципів мирного співіснування, як взаєморозуміння,
терпимість, пошана, і, як наслідок, привести до стабільності та
покращення соціального клімату в Європі й у всьому світі.
Виходячи
з цього, головною метою навчання як першої, так і другої іноземної мови
в середній школі стає розвиток в учнів здатності та готовності до
міжкультурного спілкування. Якість і глибина міжкультурного спілкування
залежать від ступеня сформованості іншомовної комунікативної
компетентності та всіх її складових (лінгвістичної, соціолінгвістичної
та прагматичної).
Основним орієнтиром і критерієм у цьому питанні
служить загальноєвропейська система рівнів володіння іноземною мовою
(від елементарного до вільного), що містить докладний опис
комунікативних умінь у всіх видах мовної діяльності для кожного етапу.